آموزشگاه موسیقی دامور

اولین تیزر آلبوم تصویری گروه آوازی دامور منتشر شد.

اولین آلبوم رسمی گروه آوازی «دامور» در سبک آکاپلا (بدون همراهی ساز) برای اولین بار در ایران بصورت تصویری وارد بازار موسیقی خواهد شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، تولید آلبوم در سبک آکاپلا آن هم بصورت تصویری فارغ از هزینه های سرسام آور تولید، نیازمند حمایت های زیادیست. اما گروه آوازی دامور توانسته بدون هیچگونه حمایت از سازمان یا نهادی این آلبوم را روانه بازار موسیقی کند که به گفته عوامل اثر، این آلبوم تصویری خود باعث رشد و تحولی نوین در سبک آکاپلا خواهد شد. آلبوم حاضر شامل ۱۰ قطعه است که هر یک از قطعات آن دارای کلیپ متفاوتی خواهد بود. این قطعات در شاخه های کلاسیک، جَز، محلی و پاپ بوده که بدون همراهی ساز و تنها توسط حنجره تولید می شود.

فراز خسروی دانش رهبر گروه آوازی دامور در رابطه با جزییات این آلبوم گفت: «ضبط صوتی این آلبوم را از سال ۹۳ بصورت پراکنده آغاز و بعد از آن در پاییز ۹۴ تصویربرداری این آلبوم شروع شد. میکس و مستر قطعات و تدوین تصاویر این آلبوم حدوداً ۶ ماه به طول انجامید. وی ادامه داد: آلبوم حاضر حاصل ۶ سال فعالیت مستمر این گروه است که توسط ۶ خواننده سولیست ضبط شده است.»

سرپرست این گروه افزود: «تمام سعی ما بر این بود که بتوانیم در حد توان خود، کیفیت مطلوب و قابل قبولی را در این سبک از موسیقی به مردم هنردوست و فرهیخته ارائه دهیم. وی افزود: تاریخ دقیق رونمایی و انتشار آلبوم بزودی از طریق “تیزر دوم” آلبوم تصویری گروه آوازی دامور با حضور چهره های سرشناس موسیقی و سینما به اطلاع عموم خواهد رسید.»

غزل اکلیلی، اهدا مصلحی، فروغ فضلی، مینا جعفری، محمود رحمانی و عطا حکاک از سولیست های این آلبوم خواهند بود که به هنرنمایی می پردازند و همچنین این آلبوم توسط «حنانه واحدی» کارگردانی شده و میکس و مسترینگ آن را «نوید رهبر» بر عهده دارد.

شایان ذکر است که گروه آوازی دامور فعالیت رسمی خود را از سال ۸۹ به سرپرستی فراز خسروی دانش آغاز نمود و کنسرت های مختلفی را در تهران و شهرستان برگزار نموده است. ناگفته نماند «دامـور» واژه ای پارسی و به معنای آواز نرم و لطیف می باشد که مرتبط با نوع فعالیت گروه انتخاب شده است. قطعات گروه منتخبی از موسیقی سازی و آوازی است که در شاخه های کلاسیک، جَز، محلی و پاپ اجرا می شوند.  همچنین  این گروه درطول مدت فعالیت خود توانسته در اولین سال شرکت در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر مقام سوم را کسب نماید و همچنین با خواننده های مطرح ایران نیز همکاری نموده است.

[aparat id=”UFY7R”]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *