آموزشگاه موسیقی دامور

دومین تیزر آلبوم صوتی تصویری گروه آوازی دامور با حمایت برخی از چهره های موسیقی و سینما منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

مراسم رونمایی آلبوم تصویری گروه آوازی دامور، چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰ در طبقه پنجم مجتمع فرهنگی تجاری کورش توسط «نشر چشمه»برگزار خواهد شد. ناگفته نماند این مراسم همراه با «اجرای زنده گروه آوازی دامور» و پخش قسمت هایی از آلبوم برگزار می شود.

غزل اکلیلی، اهدا مصلحی، فروغ فضلی، مینا جعفری، محمود رحمانی و عطا حکاک از سولیست های این آلبوم خواهند بود که به هنرنمایی می پردازند و همچنین این آلبوم توسط «حنانه واحدی» کارگردانی شده و میکس و مسترینگ آن را «نوید رهبر» بر عهده دارد.

شایان ذکر است که گروه آوازی دامور فعالیت رسمی خود را از سال ۸۹ به سرپرستی فراز خسروی دانش آغاز نمود و کنسرت های مختلفی را در تهران و شهرستان برگزار نموده است. ناگفته نماند «دامـور» واژه ای پارسی و به معنای آواز نرم و لطیف می باشد که مرتبط با نوع فعالیت گروه انتخاب شده است. قطعات گروه منتخبی از موسیقی سازی و آوازی است که در شاخه های کلاسیک، جَز، محلی و پاپ اجرا می شوند.  همچنین  این گروه درطول مدت فعالیت خود توانسته در اولین سال شرکت در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر مقام سوم را کسب نماید و همچنین با خواننده های مطرح ایران نیز همکاری نموده است.

 

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=wQjX9Ed_Fsw[/embedyt]

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *